Alegeri inspirate, actiuni sustinute
Un nume puternic te ajuta, dar nu e totul… La tara sa spunea ca, daca un copil e mai bolnavicios, trebuie botezat cu un nume puternic, care o sa-l ajute sa fie sanatos! Pentru ca unele nume sunt mai puternice decat altele… Le auzi cum suna si trezesc ceva anume din tine! Altele sunt mai melodioase, mai gingase, mai gratioase. Numele au, fiecare, o incarcatura aparte. Tocmai de aceea, noi, pe Dacic Cool, am initiat sectiunea Semnificatia numelui, unde incercam sa prezentam semnificatiile numelor noastre traditionale si sa vorbim despre purtatorii cei mai cunoscuti ai acestor nume. La fel este si in cazul brandurilor… Numele ales este extrem de important si, prin sonoritatea sa, face ca in noi sa rezoneze anumite corzi, invoca din noi ceva anume, ne tulbura, ne limpezeste, ne mobilizeaza, ne linisteste… Tocmai de aceea e atat de important numele pe care il alegi pentru un brand. Trebuie sa stii cum rezoneaza cei care il aud, dar si ce sens are in alte limbi. Lingvistica, psihologie, intuitie, inspiratie. De toate ai nevoie pentru a alege un nume adecvat pentru un brand. Dar nu e suficient. Pentru ca dupa alegerea numelui, dupa naming, urmeaza partea cea mai grea, felul in care acel brand comunica si se impune. Iar cum comunicarea are astazi noi valente, brandingul trebuie sa tina cont de mult mai multe lucruri decat de alegerea unui nume adecvat, de alegerea unui slogan inspirat, de comunicarea clasica a produsului sau serviciului pe care il reprezinta… Comunicarea cu publicul trebuie sa fie permanenta, clipa de clipa, realizata prin actiuni sustinute, temerare, curajoase, sincere, deschise. Despre toate acestea am incercat sa vorbesc in articolul din cel mai recent numar al revistei Business Woman, o revista in care sunt mandra ca am posibilitatea de a ma exprima!