Now Reading
Vacanta in tara mea

Vacanta in tara mea

Romania are un potential turistic imens. Mai ales, prin varietatea si frumusetea naturii, a climei si a ofertei balneoclimaterice, dar si prin specificul obiceiurilor, asezarilor si sarbatorilor noastre populare. La acestea se adauga obiectivele culturale si diferitele festivaluri de certa valoare, deja cunoscute si recunoscute in lume. Este insa nevoie de un efort real de revigorare a turismului. Iar pentru aceasta trebuie sa devenim, inainte de toate, noi insine constienti de aceste valori, de locurile minunate in care ne putem petrece week-end-urile si vacantele.
Turismul corespunde unei necesitati reale a fiecaruia dintre noi, de a ne reface periodic energia si pofta de viata, de a ne ingriji propria sanatate, dar si de a ne largi cunostintele, de a cunoaste alti oameni si alte locuri. Turismul vizeaza astfel, in egala masura, odihna, sanatatea, distractia si dezvoltarea personala. Dar turismul reprezinta si un sector vital pentru economie, cu o pondere ce poate depasi usor, pentru unele tari si, mai ales, pentru Romania, 10-20% din PIB si poate conduce la creerea unui numar important de locuri de munca. Din pacate, din foarte multe cauze, majoritatea bine cunoscute, turismul romanesc este departe de ceea ce ar putea reprezenta cu adevarat. Atat din punct de vedere al turistilor straini, cat si din punct de vedere al optiunilor compatriotilor nostri. Si de aici cred ca este normal sa pornim.
Prejudecata ca ofertele interne, hotelurile, restaurantele, locurile de agrement etc. ar fi mult prea scumpe si de proasta calitate nu mai corespunde realitatii de astazi. Inclusiv drumurile sunt, in destul de multe zone, reabilitate la standarde cel putin acceptabile. Este insa adevarat ca o proasta informare te poate conduce si la experiente neplacute, care sa te determine apoi sa eviti turismul intern. Reactia corecta consta insa in a lua pozitie, a face cunoscute respectivele neajunsuri si derapaje si de a te informa corect. Tocmai pentru faptul ca sunt convinsa ca informarea reprezinta in acest moment elementul esential pentru ca turismul romanesc sa se poata relansa, ne-am hotarat, la Arena Communications, sa desfasuram pentru aceasta vara o campanie de informare corecta si de promovare a hotelurilor, restaurantelor si in genere a destinatiilor turistice in masura sa convinga astazi potentialii nostri turisti ca Romania merita sa fie cunoscuta. Si, in general, noi nu o cunoastem sau o cunoastem intr-o masura mult prea mica… Doar promovand destinatiile si serviciile turistice care astazi sunt in masura sa ne transforme o vacanta, mai mare sau mai mica, intr-o experienta cu adevarat memorabila, vom putea revigora turismul intern. Este motivul pentru care vom lansa oferte avantajoase, cu importante discounturi, pentru promovarea obiectivelor turistice de valoare. In acelasi timp, vom stimula publicul sa-si impartaseasca experientele, atat cele pozitive, cat si cele negative, pe platforma online www.daciccool.ro, deoarece cred ca este la fel de important sa fie promovate destinatiile care stiu sa-si respecte turistii, precum este de important de a fi cunoscute carentele prezente. Caci doar asa ele vor putea fi inlaturate. Cred ca este important ca Romania sa ajunga sa se poata lauda cu propriile ei standarde, astfel incat turistul sa nu mai ezite in a alege o destinatie din Romania. Si atunci vom putea castiga si o cota importanta din piata internationala de turism! Inceputul trebuie sa-l facem insa noi, prin propria noastra exigenta, prin modul in care ne informam si reusim sa conducem la relansarea turismului intern.

Business Woman – 15 iulie 2013
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

114 K
Scroll To Top