Now Reading
De vorba cu Ionut Stefanescu, audiolog si director general Clarfon, despre noile tehnologii din audiologie si despre ofertele Clarfon din luna octombrie 2025

De vorba cu Ionut Stefanescu, audiolog si director general Clarfon, despre noile tehnologii din audiologie si despre ofertele Clarfon din luna octombrie 2025

Ca în fiecare an, luna octombrie este o lună specială la Clarfon. Este luna persoanelor vârstnice și, cu aceasta ocazie, Cabinetele Clarfon vin cu oferte speciale. Dincolo de faptul că în această lună, la cumpararea unui aparat auditiv, primești încă unul gratuit și, în mod normal, marea majoritate a pacienților hipoacuzici au nevoie de protezare bilaterală, deci au nevoie de aparate auditive pe ambele urechi, la Clarfon găsești mereu noi soluții și în privința testării auditive și a reglării aparatelor auditive. De exemplu, acum poți să îți faci o video-otoscopie, iar aparatele auditive îți pot fi reglate foarte fin cu ajutorul unor noi tehnologii. Asta inseamna să ții pasul cu tehnologia, dar și să vii în întampinarea nevoilor pacienților!

Despre toate acestea, am stat de vorbă cu domnul Ionuț Ștefănescu, audiolog și director general Clarfon, care ne-a explicat pe larg ce fac toate aceste noi aparate și de ce sunt atât de utile pentru pacienți, dar și care sunt ofertele din luna octombrie 2025 în Cabinetele Clarfon… Și sunt peste 110 Cabinete Clarfon în întreaga țară! Cu siguranță veți găsi unul la care vă este mai comod să ajungeți!

“În experiența noastră de peste 20 de ani de activitate în acest domeniu, ne-am dat seama… și nu ne-am focusat doar pe partea tehnică – pierdere de auz, verificarea auzului, un consult audiologic, reglarea aparatelor auditive, produse performante… Și vrem să încurajăm, vrem să fim aproape de pacienți. Noi, în momentul de față, avem o rețea de peste 110 cabinete la nivel național, să fim aproape de persoana hipoacuzică. Mai ales dacă este o persoană în vârstă, deplasarea este dificilă. La fel, informarea pe care o facem, prin dumneavoastră sau prin orice canal, este important să ajungă mai departe. Dacă persoana hipoacuzică nu ne urmărește, dar ne urmărește un membru al familiei, este recomandat să ia în considerare ceea ce noi discutăm. Pentru că programarea pentru testarea auzului se face direct la numărul de telefon al rețelei de cabinete (031 9111), un număr de telefon de call center, de centrală, fără costuri din partea pacientului, dacă vrem să accentuăm și acest aspect. Nu-ți trebuie bilet de trimitere de la medicul de familie ca să îți testezi auzul. Testarea auzului este gratuită. Adică eliminăm un stres, un factor de stres, cum ar fi partea financiară. Iar aparatul auditiv și efectul lui poate să fie experimentat. Pacientul îl poate purta acasă, o săptămână, fără să plătească nimic. Dacă consideră că-l ajută, îi place cum funcționează, se va duce la cabinet și va opta pentru soluția potrivită. Dacă nu, acel aparat de probă, care se dă gratuit acasă o săptămână, se înapoiază și pacientul mai așteaptă, mai analizează… Deci încercăm să venim cu tot felul de soluții.” (Ionuț Ștefănescu, audiolog și director general Clarfon)

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

157 K
Scroll To Top