Now Reading
Cat de important este comportamentul personalului de suport intr-o clinica medicala sau stomatologica. Explica dr. Dragos Popescu (DentalMed)

Cat de important este comportamentul personalului de suport intr-o clinica medicala sau stomatologica. Explica dr. Dragos Popescu (DentalMed)

Atunci când intri într-o clinică medicală ca pacient, ai, așa, o strângere de inimă și ești foarte atent la tot ceea ce este în jur. Tocmai de aceea, comportamentul personalului de suport și comportamentul asistentelor sunt esențiale. Despre toate acestea am stat de vorbă cu domnul doctor Dragoș Popescu, medic stomatolog DentalMed.

“Asistentele au un rol extraordinar, pentru că, de multe ori, asistenta e cea care îl ține de mână pe pacient, care-i șoptește la ureche: „Lasă că o să fie bine, că domnul doctor e pregătit…” Pacientul câteodată întreabă: „E obosit domnul doctor?” Și-i spune: „Da, e perfect, stați liniștit. Și eu mă dau pe mâna dânsului sau a colegei.” Ele au un rol de pregătire. Cum face un grefier pentru un judecător, îi pregătește dosarul. Deci este o echipă care funcționează de la personalul de suport până la final, până la medic.

Dar degeaba este el empatic dacă până la medic toată lumea se uită urât, te împinge la lift… Atunci, pacientul deja vine într-o paradigmă în care nici el nu are receptorii pentru a primi empatia și compasiunea. El deja a avut niște interacțiuni cu mediul ăsta medical, care nu e întotdeauna plăcut, chiar dacă arată frumos. Omul vine cu un stres. Nimeni nu vine de plăcere, de fapt.” (dr. Dragoș Popescu, medic stomatolog implantologie DentalMed Luxury Dental Clinic)

160 K
Scroll To Top