Now Reading
Sunt brander, deci exist!

Sunt brander, deci exist!

Meteora e un brand. Manastirile din Nordul Moldovei sunt un brand. Mierea romaneasca e un brand. Chiar si pentru nemti, francezi sau japonezi… Masinile Dacia, bicicletele Pegas, cremele Farmec, apa minerala Borsec, detergentul Dero… sunt brandurile cu care am crescut, care ne-au ramas in suflete si pe care continuam sa le cautam… Brandurile mai noi care au reusit sa ne cucereasca – vopselele de par Gerocossen, ceaiurile Fares, remediile naturale Hofigal, semintele SanoVita – sunt branduri care au avut o poveste sa ne spuna, ale caror produse le-am apreciat si am ales sa le cumparam… Pensiunile la care mergem in Apuseni, in Maramures, in Bucovina, lanturile de hoteluri pe care le preferam, locurile pe care alegem sa le vizitam, toate depind de noi, de perceptia noastra despre ele, de deciziile noastre.
Dior este un brand, chiar daca eu nu mi-am cumparat niciodata bijuterii Dior, dar stiu ce inseamna acestea… Hotelul subacvatic din Dubai este, de asemenea, un brand, chiar daca nu am stat niciodata acolo… Sunt branduri care poate nu fac parte din lumea noastra si nu ne incadram in targetul lor, dar le cunoastem, stim ce inseamna si cum se pozitioneaza. Insa oricare dintre aceste branduri are un public al sau, care il apreciaza, il face sa existe si-i asigura succesul. Poate sunt branduri la care aspiram, poate sunt branduri dupa care nici nu tanjim… Dar sunt si branduri ale caror produse sau servicii le cumparam. Zi de zi. Iar brandurile pe ale caror produse si servicii le cumparam sunt brandurile care si datorita noua vor avea succes si maine. Brandurile depind de noi toti. De alegerile noastre. Alegem sa le cumparam, visam la ele pentru ziua de maine sau ni se par aiurea si le respingem… Depinde! Dar, pana la urma, trebuie sa recunoastem, depind de noi!

Unele branduri au devenit constiente de asta, asa cum si unii dintre noi am devenit constienti de faptul ca puterea este de partea consumatorilor. A consumatorilor activi, dinamici, care-si spun parererea, care stiu ca opiniile lor conteaza. Si, pana la urma, si in aceasta privinta, esti ceea ce vrei tu sa fii. Un cetatean responsabil, un consumator care decide in cunostinta de cauza, care se informeaza, care pune in cosul de cumparaturi sau alege biletul de vacanta gandindu-se si la brandurile care vor exista maine sau, dimpotriva, un cetatean indiferent care alege la nimereala orice produs, orice sapun, orice pasta de dinti, orice pantofi. Insa nimeni nu e, de fapt, asa! Pentru ca nici n-am putea trai intr-o lume in care ar exista un singur fel de pasta de dinti, pentru care nici n-ar mai fi nevoie de un nume, i-ar zice pur si simplu pasta de dinti, pentru ca o asemenea uniformizare nu are cum sa fie acceptabila, iar istoria ne-a demonstrat asta cu varf si indesat! Fiecare avem preferintele, pretentiile si bucuriile noastre. Iar brandurile pe care le alegem, carora decidem sa le dam viata si sa le oferim succes, sunt cele care reusesc sa ne cucereasca, care ne ofera produse adecvate, care reusesc sa ajunga in inima noastra. Iar noi alegem sa ne exprimam! Sa fim vectori de opinie, adevarati constructori si sustinatori de branduri. Despre aceste alegeri ale noastre, despre cei activi, dinamici, implicati, am ales sa vorbesc in noul meu articol din revista Business Woman. Pentru ca, daca vrei sa contezi, esti brander! Daca vrei sa existi, esti brander! Iti spui parerile, te implici, te exprimi! Altfel, maine, degeaba o sa te plangi! Eu am ales! Sunt brander, deci exist!

In lumea de astazi daca vrei sa existi cu adevarat, trebuie sa iti construiesti un brand puternic
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

114 K
Scroll To Top